Per a una millor experiència en el res de l’oració de l’Església, actualitza l’aplicació!
Un nou disseny net, intuïtiu i fàcil d’utilitzar. L’app de la Litúrgia de les Hores i la missa, sorgida dels textos oficials en català de la Conferència Episcopal Tarraconense, i impulsada pel Centre de Pastoral Litúrgica, actualitza el seu disseny i millora el seu rendiment.
A la plana inicial es troba el dia litúrgic amb el seu color, la celebració corresponent, la setmana i el salteri; també s’hi troben, les set Hores: Ofici de lectura, Laudes, Tèrcia, Sexta, Nona, Vespres i Completes (a l’hora pertinent en el moment en què s’obre l’aplicació surt assenyalada); i les lectures de la missa: primera lectura, salm, segona lectura i evangeli.
L’app no demana cap dada personal i no fa seguiment de l’usuari. La ubicació només es fa servir per situar l’usuari a la diòcesi on es troba i que apareguin les festes, memòries i solemnitats pertinents.
Pensada per resar l’oració de l’Església
L’app, un cop instal·lada, no necessita internet per utilitzar-se, la pantalla no s’apaga durant el res i l’himne es pot dir en llatí. Amb l’agenda, es pot anar a qualsevol dia de l’any litúrgic. Es pot triar una de les tretze diòcesis adherides a l’app i el lloc per les celebracions pròpies de cadascuna i la dedicació de la catedral corresponent.
A més a més, compta amb l’opció de que l’evangeli dels diumenges sigui interpretat en llengua de signes.

